Stofje

Geef nu toe… als fotograaf MOEST ik dit stofje wel hebben!!!

Het keek al even in mijn richting maar nu heb ik dan eindelijk eens een bestelling geplaatst.  Bij Noeks.

Nu nog beslissen waarvoor ik het ga gebruiken🙂  Iemand een ideetje? Tips zijn echt welkom want ik heb geen flauw idee….

4 Responses to “Stofje”


  1. 2 Polkadotjes 31/10/2010 om 08:34

    Ik heb dat stofkje ook liggen…zo al een half jaar ongeveer. En ik ben er een fototas mee aan het maken…zo al een half jaar ongeveer. Het gaat echt niet vooruit. Pfff, ik zal weer eens in gang moeten schieten.
    Die gele is prachtig zeg. Het was mijn favoriet, maar mijn lief heeft het me uit het hoofd gepraat. En nu zit ik met de zwarte opgescheept.

    Een ander ideetje…een fotoalbum ‘kaften’?

    • 3 fotochoc 01/11/2010 om 07:24

      Ik vrees nu al dat het hier ook lang gaat blijven liggen🙂
      ene…ik ben ondertussen al een half jaar aan het denken over een fototas…da kan ook al tellen hé!! Jij bent tenminste al begonnen🙂 Maar ik wil heel graag neopreen gebruiken voor de binnenkant maar kan dat gelijk nergens vinden per meter…
      Dus als je tas af is, zet ze op je blog hé, ik ben benieuwd🙂
      groetjes,
      Lies


Geef een reactie

Vul je email-adres in ... Klik ... en je krijgt een mail bij nieuwe posts!

Doe mee met 20 andere volgers


