verpakking….

Ik was al een hele tijd, maar dan echt al een HELE tijd aan het zoeken naar een originele, leuke verpakking voor mijn foto’s.  Allé, voor de cd-doosjes waar de foto’s opstaan.  Ik lever meestal al de foto’s op hoge resolutie op een cd aan de klant. En zeker voor een huwelijksreportage bvb is het wat magertjes om gewoon een cd-doosje af te geven…dat mag iets meer zijn hé!!! Maar ik vond niets…tot ik deze blogpost tegenkwam!  En omdat ik toch juist mijn naaimachine, die al 5 jaar op zolder stond, naar beneden gehaald had ging ik dit zakje wel eens proberen maken.  Het zag er simpel genoeg uit voor een eerste projectje🙂 Ik zag er ook al dadelijk een oplossing voor mijn verpakkingsprobleem in. woehooooo….eindelijk iets gevonden dat cool genoeg is🙂

Het zakje moest wel wat aangepast worden. Ik wou een betere sluiting, een echt flapje dat je kon open en dicht doen leek me aangewezen. Maar na een paar test-exemplaren te maken en labels te laten maken heb ik nu een zakje dat ideaal ik om een cd’tje in te stoppen. en ik ben reuze blij met het resultaat🙂

Dus een dikke mercie aan Wolinn voor het idee!!!!

En nu ben ik benieuwd naar de eerste reacties van de koppels🙂

0 Responses to “verpakking….”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Vul je email-adres in ... Klik ... en je krijgt een mail bij nieuwe posts!

Doe mee met 20 andere volgers


