Gelukkige verjaardag Noah!!!!!

Vandaag is het Noah’s verjaardag!!  Hij wordt al 4 jaar zeg, ze worden toch echt vlug groot🙂

En omdat ik het hier al eens gezegd heb, en omdat er iemand achter vroeg toon ik je nu eens zijn geboortekaartje. Op de voorkant staat er een buik-foto van de mama. Ik herinner het me nog heel goed toen we de foto maakten, het was een hele warme zomerdag en het viel een beetje tegen om genoeg schuim in een zwembadje te krijgen…maar het is gelukt🙂

De voorkant van het kaartje:

De achterkant:

De binnenkant van het kaartje:

En hier hetzelfde als bij Seb zijn kaartje, papa is engelstalig en omdat er dus ook een aantal kaartjes richting Engeland gaan moet alle info er in 2 talen opstaan. Hier hebben we gekozen om de tekst afwisselend te zetten, als je de lichte tekst leest heb je de engelse versie, de donkere tekst geeft de nederlandstalige versie. Het leest daardoor wat moeilijk maar volgens mij mag dit wel voor een geboortekaartje. Zo kijken de mensen er een beetje langer naar🙂 En ‘raar’ doen kan eens deugd doen🙂

Als doopsuiker kregen de mensen een flesje badschuim en de kindjes kregen het eendje mee.

5 Responses to “Gelukkige verjaardag Noah!!!!!”


  1. 1 geboortekaartjes 15/09/2010 om 09:10

    Over geboortekaartjes gesproken, kijk eens op bovenstaande site.

  2. 2 Webdesign Groningen 18/08/2010 om 09:43

    Echt heel bijzonder dit! Ik heb niet vaak zulke mooie en bijzondere dingen meegemaakt. Ik ben ooit eens geattendeerd op een website van geboortekaartjes dat die zo speciaal moest zijn omdat BN’ers er kaartjes hebben ontworpen, maar dit is pas echt speciaal… I rest my case😉 (en dan doel ik op alle blogs met foto’s. Echt heel bijzonder!)

  3. 4 Bradt Liesbet 01/08/2010 om 20:03

    PS:
    Wat jullie toch echt nog moeten weten is het volgende en jammer genoeg heb ik het dus nog niet geprobeerd: Op de achterkant van het flesje staat een barcode. Als je deze zou inscannen in een winkel zit er een verborgen boodschap in van Lies! Geef toe… alleen een gepassioneerde fotografe doet deze te gekke dingen!!!

    Liesbet x

  4. 5 Bradt Liesbet 01/08/2010 om 20:00

    Goh Lies zeg… ik word er zowaar wat emo van… :-)Leuk om dit precies 4 jaar later nog eens te zien! Nog leuker om onze zonen hier vandaag zo te zien ravotten in de tuin! Lijkt alweer zolang geleden dat ik in dat zwembadje lag voor de fotoshoot! Ik heb hier zelfs nog foto’s op de website staan van de “making of…”. Hilarisch gewoon hoe de mannen met stukken tuinslag bubbels in het bad moesten blazen… Je moet nog maar eens kijken op de website! 4 jaar geleden al en vind het nog steeds een super kaartje! De flesjes vooral vond ik ook zo goed geslaagd! Ze staan nog altijd her en der in ons huis!
    Knuf xxx


Geef een reactie

Vul je email-adres in ... Klik ... en je krijgt een mail bij nieuwe posts!

Doe mee met 20 andere volgers


