Axelle

Ik loop grandioos achter met het tonen van geboortekaartjes, geboortepresentjes, foto’s…..  tja, 2 jobs en 2 kindjes, het is een hele opgave om alles wat te combineren en deze blog is dan jammer genoeg de eerste die het moet doen met wat minder aandacht.  Maar ik ben nu in verlof en beloof om een inhaalpoging te ondernemen🙂

Hier dus al een eerste:

Een tijdje terug kwamen de 2 gelukkige ouders-to-be van Axelle op bezoek … ze hadden reeds doopsuikertjes en hadden graag een kaartje gehad dat erbij paste.

Deze waren de prachtige creaties die de Oma-to-be had gemaakt.  Ik moet zeggen dat ik heel veel respect heb voor het aantal uren er hierin moeten gekropen hebben maar het resultaat mag er zeker en vast zijn!!! chapeau!!!

En dit is wat ik van het kaartje gemaakt heb:

De foto op de voorkant van het kaartje hebben we ook laten maken als magneetje en dit met kneedlijm aan het kaartje gehangen.  Perfect voor aan de frigo!!!

0 Responses to “Axelle”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Vul je email-adres in ... Klik ... en je krijgt een mail bij nieuwe posts!

Doe mee met 20 andere volgers


