Dag van de Adoptie

Het is al een hele tijd geleden dat er hier nog eens een nieuwe post verschenen is …. VEEL te lang geleden!  Een examen en een kleine been-operatie namen veel tijd in beslag.  Niet goed, ik weet het, maar een dag heeft nu eenmaal slecht 24 uur …. jammer genoeg!

Maar hier zijn we weer🙂

Met een klein verslagje van de “Dag van de Adoptie”.

De “Vereniging voor kind en adoptiegezin” of kortweg VAG organiseerde op zaterdag 3 oktober hun zevende “dag van de adoptie” in het vormingscentrum van Malle.  Ik had het genoegen om hun fotograaf van dienst te mogen zijn en zo heel de dag in beeld te brengen.

En hier wil ik wat foto’s tonen van al die schattige kindjes die daar waren:

5 Responses to “Dag van de Adoptie”


  1. 1 Sofie 06/12/2009 om 22:13

    Heel mooie reportage!

  2. 2 mama kroezel 01/12/2009 om 22:29

    Lieeeeeeees, die foto’s zijn werkelijk heel mooi!
    Vooral de laatste foto want die doet me aan mijn eigen kroezeltje denken. Als je nog eens een proefkonijntje nodig hebt… of moet ik zeggen een proefkroezeltje… wij staan paraat.😉
    (P.S. Helemaal hersteld van het examen én de beenoperatie hoop ik?)

  3. 4 kepsfotografie 22/11/2009 om 22:58

    Een mooie reeks Lies.
    Voor mij de laatste en de voorlaatste als top.

    Grtz
    Piet

  4. 5 Bo Delafontaine 22/11/2009 om 14:06

    Tgoooh lies je foto’s zijn echt prachtig! x


Geef een reactie

Vul je email-adres in ... Klik ... en je krijgt een mail bij nieuwe posts!

Doe mee met 20 andere volgers


