Kunst- en evenementenroute – einde

Voila, Gisteren was het de kunstroute.  Het was relatief goed weer en in de luchthaven is er redelijk veel volk geweest.

Om het hoofdstuk “kunstroute” te eindigen wil ik jullie hier wel nog eens tonen welke foto’s er van mij te bekijken waren:

Deze eerste foto heb ik vorige week zondag in Oostende gemaakt.  Er stond toen naast mij nog iemand te fotograferen, hij was een foto aan het maken van een paar overvliegende meeuwen, ik herinner me dat nog goed.  Het grappige is dat hij hem dat blijkbaar ook nog goed kan herinneren want hij stond ineens voor deze foto op de tentoonstelling.  “Hé, ik heb je die foto zien maken”.  Een leuke ontmoeting🙂

oostende

oostende strand

voor blog-04

oostende vislijn

oostende vismarkt


5 Responses to “Kunst- en evenementenroute – einde”


  1. 1 Sofie 02/10/2009 om 10:00

    Mooie foto’s!! Mooie Z/W bewerkingen🙂

  2. 2 Franky Vanhove 23/09/2009 om 11:13

    Mooie foto’s waren er te zien. ’t Was leuk eens een koffietje te drinken met jullie familie.
    Hopelijk heb je veel positieve reacties gekregen ??

    • 3 fotochoc 23/09/2009 om 11:19

      Het was tof om je nog eens te zien🙂
      In de namiddag is er nog veel volk geweest, hoewel je in de luchthaven niet goed weet wie er nu echt voor de tentoonstelling komt en wie er is om iemand af te zetten of zo…
      Maar t was wel leuk🙂

  3. 4 Ann Vermeire 22/09/2009 om 09:31

    Het zijn prachtige foto’s

  4. 5 Jan Verbeke 22/09/2009 om 05:14

    Knappe foto’s en zalige zw/w bewerkingen !!


Geef een reactie

Vul je email-adres in ... Klik ... en je krijgt een mail bij nieuwe posts!

Doe mee met 20 andere volgers


