Een fotoblog…

Ik moet zeggen…het zat al effe te kriebelen…de goesting om ook met een blog te beginnen.

Enkel de kennis om een blog op poten te zetten hield me tegen.  Ok, ik zit eigenlijk heel de dag voor een pc maar dat wil zeker niet zeggen dat ik dat ding helemaal snap.  Helemaal niet zelfs🙂 Ik werk met de programma’s op mijn pc en heb weinig interesse in al de rest die daarachter draait om de boel in werking te houden.

Maar na een paar weekjes studeren, zwoegen en met wat hulp en steun van Maarten en Tom (Mercie hé gasten!!) heb ik deze blog toch in werking gekregen en ziet hij er zelfs ongeveer uit zoals ik zou willen.  Er zitten zeker en vast nog mankementen in dus als je rare dingen tegenkomt…laat iets weten he!

Wat kan je hier verwachten?  Wel….vooral foto’s !!!  Ik ben van plan hier te tonen waar ik mee bezig ben, projectjes, een idee, een ontwerpje … Kom gewoon regelmatig eens kijken en dan zie je wel …

Als je op de hoogte wil gehouden worden van nieuwe posts op deze blog en het woord RSS zegt je niet veel… stuur een berichtje naar info@fotochoc.be en je krijgt een mailtje bij ieder nieuw bericht dat ik hier plaats.

En omdat een bericht zonder foto op een foto-blog een beetje raar is: hier een landschapje, gemaakt in de Assebroekse Meersen, in de vroege uurtjes.

Vele groetjessss,

Lies

13 Responses to “Een fotoblog…”


  1. 1 Agna Renaers 23/08/2009 om 07:22

    Hey Lies,
    Knap werk ! Mij mag je zeker ook op de hoogte houden van de vooruitgang van je blog!
    Groetjes, a

  2. 2 Ann Knudde 20/08/2009 om 10:26

    Hey Lies,
    Tof project! Ziet er goed uit die blog van je. Ik zal zeker af en toe eens gaan kijken.
    Veel succes!!

  3. 3 Sylvie De Buyser 18/08/2009 om 19:35

    Hoi Lies,
    een leuk idee en ik ben benieuwd naar het vervolg. je mag me zeker op de hoogte houden.
    Ps leuk kindje met die appel🙂

  4. 4 Jef Janssens 17/08/2009 om 22:55

    Hey Lies, dat werd tijd, die blog😉

    Ik ga je zeker volgen, het eerste prentje is een goeie teaser!

    Ciao

    JayJay

  5. 5 Maarten 17/08/2009 om 16:03

    Veel succes, ik kijk al uit naar de foto’s die hier gaan verschijnen!

  6. 6 photogamut 17/08/2009 om 13:14

    Top10 snelst groeiende blogs is alvast een goed begin😉 veel succes met je blog & fotografie!

    Jonas

  7. 7 Franky Vanhove 16/08/2009 om 21:07

    Super, heel veel succes met je blog die onmiddellijk gebookmarked werd. Zal je zoveel mogelijk proberen te volgen en hopelijk tot zeer binnenkort.
    Groetjes,

    Franky

  8. 8 Jan Verbeke 16/08/2009 om 19:36

    HEEL veel succes, meid !! I will follow you…🙂

  9. 9 zeezicht 16/08/2009 om 17:00

    Veel succes met je blog!

  10. 11 lidewij Elias 16/08/2009 om 15:04

    Hey Lies!
    Veel succes met de blog… hij ziet er super uit!
    Vele groetjes!

  11. 12 Gert Breugelmans 16/08/2009 om 14:53

    Hoi Lies,

    Ik ga hem ook proberen op te volgen en je mag me zeker op de hoogte houden.

    Zelf hou ik enorm van fotografie, workshops gevolgd etc … maar de aanschaf van een degelijk toestel is er nog niet van gekomen.

    PS: RSS-reader, wat is dat juist en hoe werkt dat?

    Groetjes
    Gert

  12. 13 Jeroen Wallyn 16/08/2009 om 08:53

    Super! Ik zal je blog zeker opvolgen!
    Veel succes!!


Geef een reactie

Vul je email-adres in ... Klik ... en je krijgt een mail bij nieuwe posts!

Doe mee met 20 andere volgers


