Geboortekaartje Linde

Linde is al een tijdje geleden geboren en nu wil ik jullie haar geboortekaartje tonen. We gebruikten het patroontje van de kleertjes die grote zus aanhad voor de fotoshoot als basis-idee voor het kaartje. ahum…ik lijk dat nogal veel te doen de laatste tijd 🙂 Zou mijn nieuwe hobby er voor iets tussenzitten?

Awel, de mama van Linde vertelde me dat ze nog nooit iets gemaakt had van kleertjes of zo en toch is ze begonnen aan een outfit voor grote zus. En ik moet zeggen, ze heeft dat verdomd goed gedaan!!! Grote zus zag er super uit! De mama mag da nog doen!! 🙂

De buitenkant:

De binnenkant:

Het kaartje is een dubbelgevouwen nep-vierkantje.

0 Reacties to “Geboortekaartje Linde”



  1. Geef een reactie

Plaats een reactie




Vul je email-adres in ... Klik ... en je krijgt een mail bij nieuwe posts!

Voeg je bij 20 andere abonnees